• تویوتا الهی - مرکز فروش و خدمات پس از فروش تویوتا در خراسان رضوی
ابعاد تویوتا كمری هیبرید و موضوعات دیگر را در این مطلب مرور می كنیم|تویوتا الهی

ابعاد تویوتا كمری هیبرید و موضوعات دیگر را در این مطلب مرور می كنیم|تویوتا الهی



كمری هیبریدی ابتدا از مدل ۲۰۱۵ و در دو تیپ LE و XLE به ایران آمد. به‌لحاظ ظاهری، XLE را می‌توان از سراگزوز‌های كرومی، دی‌لایت‌های LED در سپر جلو و رینگ‌های كرومی‌اش تشخیص داد.

ابعاد تویوتا كمری هیبرید و قیمت تویوتا كمری هیبریدی - قیمت تویوتا كمری 2016 - معایب كمری هیبرید - تویوتا كمری هیبرید ۲۰۱۵ - تویوتا كمری ۲۰۱۶ glx - تویوتا كمری هیبریدی 2020 - قیمت تویوتا كمری هیبریدی 2019 - قیمت تویوتا كمری 2019 را در این مطلب مرور می كنیم|تویوتا الهی: در این مقاله در مورد موضوعات ابعاد تویوتا كمری هیبرید و قیمت تویوتا كمری هیبریدی - قیمت تویوتا كمری 2016 - معایب كمری هیبرید - تویوتا كمری هیبرید ۲۰۱۵ - تویوتا كمری ۲۰۱۶ glx - تویوتا كمری هیبریدی 2020 - قیمت تویوتا كمری هیبریدی 2019 - قیمت تویوتا كمری 2019 كه در گوگل توسط مشتریان جستجو می شود توضیحاتی ارائه میگردد.

ابعاد تویوتا كمری هیبرید - قبل پرداختن به ابعاد تویوتا كمری هیبرید با افتخار اعلام می نماییم كه كلیه خدمات و سرویس ها با بالاترین سطح كیفی و كمی و با 10% تخفیف و 100% تضمین كیفیت قطعات در تویوتا الهی ارائه میگردد  با ما همراه باشید تا بیشتر در موردابعاد تویوتا كمری هیبرید و قیمت تویوتا كمری هیبریدی - قیمت تویوتا كمری 2016 - معایب كمری هیبرید - تویوتا كمری هیبرید ۲۰۱۵ - تویوتا كمری ۲۰۱۶ glx - تویوتا كمری هیبریدی 2020 - قیمت تویوتا كمری هیبریدی 2019 - قیمت تویوتا كمری 2019 بدانید.


QWmlpIF3SCماشین‌های هیبریدی به عنوان حدواسط میان خودروهای سوخت‌فسیلی عادی و ماشین‌های برقی معرفی شدند تا مردم برای عبور از دوران ماشین‌های پرمصرف و آلاینده قدیمی به سمت تكنولوژی‌های نوین تمام‌الكتریكی و پاك، آماده شوند. این محصولات بصورت همزمان از انجین‌ احتراق‌داخلی عادی و موتور الكتریكی استفاده می‌كنند تا به بهترین برآیند از شتاب و مصرف سوخت دست یابند و در نتیجه برای افرادی كه هنوز میان خرید یك خودرو تمام برقی و ماشین احتراق‌داخلی تردید دارند بهترین انتخاب به حساب می‌آیند. از مزیت‌های خرید چنین خودرویی نسبت به انواع تمام برقی می‌توان به مواردی مثل: عدم وابستگی به برق شهری (مگر در مدل‌های پلاگین هیبرید)، تعداد باطری كمتر (و در نتیجه آلایندگی كمتر در صنایع باطری سازی) و برخورداری از حس و حال نزدیك به ماشین‌های معمولی اشاره نمود.  كمری هیبریدی ابتدا از مدل 2015 و در سه تیپ SE و LE و XLE به ایران آمد كه تیپ SE، ارزان‌ترین و البته كمیاب‌ترین تیپ و XLE نیز فول‌ترین تیپ آن بود. به‌لحاظ ظاهری، XLE را می‌توان از سراگزوزهای كرومی، دی‌لایت‌های LED در سپر جلو و رینگ‌های كرومی‌اش تشخیص داد. به لحاظ تجهیزات نیز تیپ XLE بالاتر از LE بود و تجهیزات بهتری داشت مثل: روكش چرم صندلی‌ها، صندلی برقی شاگرد، تنظیم برقی گودی كمر راننده، گرمكن صندلی‌های جلو و آینه عقب الكتروكرومیك با نشانگر قطب‌نما. همچنین آپشن‌هایی مانند سنسور جلو، سنسورهای نقطه كور و تغییرلاین، سیستم پخش JBL و شارژر وایرلس در تیپ LE هیبریدی وجود ندارد و تنها برای تیپ XLE هیبریدی قابل سفارش بود. قدرت موتور الكتریكی این ژاپنی حدود 44 اسب‌بخار است كه نسبت به قدرت 39 اسبی موتور الكتریكی سوناتا LF هیبریدی تفاوت چندانی ندارد، اما كمری به لطف پیشرانه بنزینی حجیم‌ترش، شتاب تند و تیزتری را در اختیار راننده قرار می‌دهد. چه در سوناتا هیبریدی و چه در كمری هیبریدی، نمی‌توان خودرو را در حالت تمام‌برقی قرار داد چراكه تعویض قدرت (میان موتور الكتریكی و بنزینی) توسط ECU و بدون دخالت راننده انجام می‌شود. اگر باتری‌ها این خودرو شارژ باشند، در هنگام استارت‌زدن یا حركت با سرعت كم یا حتی درجا كار كردن، موتور الكتریكی وارد مدار می‌شود، اما در غیراینصورت (مثلا با افزایش ناگهانی سرعت) پیشرانه بنزینی به كمك‌تان می‌آید.

تویوتا كمری هیبریدی برای قوای حركتی خود از تركیب یك انجین 2.5 لیتری تنفس‌طبیعی با پیشرانه الكتریكی 650 ولتی بهره برده كه برآیند آنها به چیزی در حدود 200 اسب بخار قدرت منتهی شده است. البته شتاب‌گیری با یك خودرو هیبریدی بسته به شارژ باطری‌ها می‌تواند متفاوت باشد اما تویوتا شتاب صفر تا صد رسمی 7.6 ثانیه را در بهترین شرایط (پر بودن باطری‌ها) برای فرزندش اعلام كرده كه عدد بسیار خوبی است. تویوتا كمری هیبریدی نیازی به برق شهری ندارد و فرآیند شارژ باطری‌هایش در داخل خود اتومبیل و بوسیله پیشرانه احتراق‌داخلی و یا بازیابی انژری حاصل از ترمز صورت می‌پذیرد. بسته به میزان فشردن پدال گاز، شارژ باطری‌ها و حالت رانندگی كه انتخاب نموده‌اید، كمری تصمیم می‌گیرد كه تا چه اندازه از پیشرانه احتراق‌داخلی و موتور الكتریكی یاری بگیرد. جعبه‌دنده ماشین هم از سری گیربكس‌های ضریب پیوسته جدید تویوتا با نام e-CVT است كه عملكرد مناسبی دارد. در واقع گشتاور خطی حاصل از موتور الكتریكی در كنار اصلاحات صورت گرفته روی سیستم انتقال قدرت باعث شده كه جعبه‌دنده CVT كمری برخلاف اكثر مدل‌های رایج در بازار، تاخیر چندانی در آغاز حركت نداشته باشد و حس چالاكی را از همان ابتدای كار به راننده هدیه دهد. مصرف سوخت تركیبی هم 5.7 لیتر در هر صد كیلومتر عنوان شده كه برای سدانی با این ابعاد و شتاب، مناسب به نظر می‌رسد. هرچند با توجه به قیمت نسبتاً ارزان بنزین در كشور و دردسرهای مضاعف نگهداری از یك خودرو هیبریدی، شاید صرفه‌جویی مصرف سوخت در این سطح، توجیه اقتصادی چندانی برایتان نداشته باشد؛ اما حداقل میدانید كه سهم شما از آلودگی هوای شهر كمتر از سایر خودروهای بازار (با توانایی حركتی مشابه) خواهد بود. البته جالب است بدانید كه ماشین‌های هیبریدی برخلاف انواع ساده، در جاده پرمصرف‌تر از شهر ظاهر می‌شوند كه این قضیه به استفاده بیشتر از پیشرانه احتراق‌داخلی در سرعت‌های بالاتر باز می‌گردد.

ابعاد تویوتا كمری هیبرید-  ما تلاش كردیم در مورد ابعاد تویوتا كمری هیبرید و قیمت تویوتا كمری هیبریدی - قیمت تویوتا كمری 2016 - معایب كمری هیبرید - تویوتا كمری هیبرید ۲۰۱۵ - تویوتا كمری ۲۰۱۶ glx - تویوتا كمری هیبریدی 2020 - قیمت تویوتا كمری هیبریدی 2019 - قیمت تویوتا كمری 2019 كه بسیار در گوگل جستجو شده و مورد سوال قرار گرفته توضیحاتی ارائه نماییم لطفا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با یكی از شماره های  051-38532040   -  051-38532040  - 051-38595708  - 051-38540181  - 051-38532049  -  051-38511424   تماس برقرار كنید تا به صورت 100% رایگان از لیست قیمت قطعات و خدمات مطلع شوید.